آیا هزاره ها از بانکداران ربات استقبال می کنند زیرا آنها عاشق روبات ها هستند … یا به دلیل آن که از بانکداران متنفر هستند؟ – RT World News

به گفته بانک های منطقه ای Nordea و Danske ، هزاره های اسکاندیناوی در میان بحران کووید 19 ، بانکداران روبات را بیش از همسالان خود پذیرفته اند. اما آیا این نشانه موفقیت روباتیک یا شکست انسانی است؟

بانکدار رباتیک Nordea به نام نورا در سه ماهه آخر سال 40 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته مشاغل چشمگیر داشت. این ربات همچنین در همان بانک از رقبای انسانی خود پیشی گرفت ، که برای کمک به مشتریان مستقر در تلاش بودند تا مدیریت اوراق تانک خود را در میان بحران مالی Covid-19 مدیریت کنند.




همچنین در rt.com
مزایای برادر بزرگ: کاوید انتقال به جامعه بدون پول را تسریع می کند – اما آیا این به معنای امنیت بیشتر یا آزادی کمتر برای ما است؟



نورا بیش از آنكه بانك را از ركود محافظت كند – هزاران سال پیش از مشاوران مالی انسانی برای وی گشودند. این سرمایه گذاران درجه اول حتی ادامه یافتند “فرصت های شغلی فرصت طلبانه، “تانجا ارونن ، رئیس شرکت سرمایه گذاری در بخش ثروت هلسینکی نوردیا ، روز یکشنبه به بلومبرگ گفت ، این پدیده را”یک پیشرفت جالب

این تنها گروه سنی 60+ بود که یک مشاور انسانی می خواستند “دست خود را از طریق وحشت نگه دارید، “به آنها کمک می کند که به طرز ناخوشایند ارزش دارایی خود را بفروشند.

و تنها Nordea نبود که شاهد یک افزایش ناگهانی در طرفداری از سیلیکون بود. به گفته Jacob Hvidberg Falkencrone ، یک تحلیلگر ارشد مدیریت ثروت که همچنین به عنوان PR روابط عمومی این روبات فعالیت می کند ، ربات سرمایه گذاری بانک دانمارکی دانسکه با نام ژوئن ، با افزایش درخشان 42 درصدی مشتریان جدید ، به مؤسسه کمک کرده است تا بحران koronavirus را مهیا کند.

بیشتر بخوانید





Tanja Eronen تأکید می کند که سن ربات ها به دست ما رسیده است ، به لطف coronavirus “کمک[ing] ما بیش از سایرین به خدمات دیجیتال برنده می شویم. شاید آنها قبلاً تمایلی به استفاده از آنها نداشته اند و حالا که مجبور شده اند ، می آموزند که چگونه این کار انجام شده است و این آستانه آیندگان را پایین می آورد.“Eronen پیشنهاد کرد که او نمی خواهد به مشتریان فرصتی برای تغییر نظر بدهد ، افزود:”ما دائماً به دنبال اتوماسیون کارکردهایی هستیم که در آن انسان هیچ ارزش افزوده ای به همراه ندارد“”

اما درمورد جایی که انسانها واقعاً ارزش را از دست می دهند چه می شود؟

Millennials ممکن است با روبات ها سرمایه گذاری کند ، زیرا آنها به خصوص به رباتها اعتماد ندارند (هر چقدر هم که به آنها خوش بگذرد و دوستانه به نظر برسند) ، یا حتی به این دلیل که بحران Covid-19 باعث شد بانکداران کمتر دسترسی پیدا کنند – پایه اصلی سوئد Nordea ، برای یک نفر ، دستخوش قفل نشد. در کشورهای دیگر دیده می شود – اما به این دلیل که بدون هزینه های اصلی و چمدان های روانشناختی در ارتباط با بانکداران انسان قرار دارند.

اخبار مرتبط  درگیری پلیس اسرائیل با معترضین ، بازداشت مردی با "لباس زن برهنه" در راهپیمایی ضد نتانیاهو (VIDEOS) - اخبار جهانی RT

فعالیت جدید نورا با دسترسی به صندوق های سرمایه گذاری کم هزینه صورت گرفت ، واقعیتی که احتمالاً به عنوان قرعه کشی قدرتمندتر برای هزاره ها از جدید بودن سرمایه گذاری با یک ربات بانکدار خدمت کرده است. نیازی به پرداخت کمیسیون نیست و هر صندوق که به سرمایه گذار اجازه دهد بیشتر از پول خود را حفظ کند ، قصد دارد به مشارکت کنندگان در بازار اول متوسل شود که رابطه ای با مشاور خود ندارند.

در واقع ، افزایش ضد تعرض به بانکداران انسانی – به ویژه در بین هزاره ها سال که از بحران مالی سال 2008 وارد بحران کار شده اند و اکنون می توان شاهد دستاوردهایی بود که از آن زمان به دلیل بحران کرونویوسی از بین برده ایم – می تواند در رانندگی آنها نقش داشته باشد. به آغوش روبات ها مشاهده برنامه های رایانه ای غیرقابل فهم آسان تر است ، حتی اگر ربات ها هنوز هم برای یک مؤسسه مالی در پایان دریافت وثیقه دولت کار می کنند.




همچنین در rt.com
هواپیماهای بدون سرنشین دالکس ، هواپیماهای بدون سرنشین و پلیس بالا: روباتها در میان همه گیر کوراو ویروس در بالای صفحه قرار می گیرند



احتمالاً هزاره ها به روبات ها اعتماد ندارند که میلیون ها حساب جعلی را به نام مشتریان واقعی باز نکنند ، همانطور که بانکداران انسانی که برای بانک آمریکایی Wells Fargo کار می کردند ، یک دهه کلاهبرداری از کلاهبرداری نهادی را انجام دادند که در سال 2016 عمومی شد و سرانجام به تسویه حساب 3 میلیارد دلاری منجر شد. در اوایل سال جاری

آنها همچنین به احتمال زیاد اعتقاد دارند که روبات ها مشمول آنچه که به طعن معروف به “امضای روبو، “عمل غیرقانونی در صدور مجوزهای منازل بدون تأیید مشروعیت وامهای اساسی که در بحران سال 2008 به اوج فاجعه بار خود رسیده است. به آنها آموخته شده است که اعتماد به روبات ها (و پسر عموهای هوش مصنوعی آنها) منصفانه و بی طرف باشند ، گامی بالاتر از انسانهای سمی که در صنعت مالی زندگی می کنند.

امیدوارم که آنها مجبور نباشند تا بحران مالی بعدی صبر کنند تا دریابند آیا اعتماد آنها جابجا شده است.

مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *