این پارگی است ، نه Ruptly! رسانه پیشرو فرانسوی می گوید پس از گزارش Russiagate ، توییتر به دروغ برچسب “رسانه روسی RUSSIAN”

توسط نبوژا مالیچ ، نویسنده ارشد RT

درست پس از اجرای یک داستان در انتقاد از پوشش خبری فرانسه از “روسای گیت” ، یک رسانه پیشرو یوروسکپتیک توسط توییتر به عنوان رسانه وابسته به دولت روسیه برچسب گذاری شد. موردی از هویت اشتباه ، یا سانسور مبتنی بر محتوا؟

Ruptures یک ژورنال فرانسوی است که خود را پیشرو و توصیف می کند “کاملاً منتقدانه”. تقریباً 20 سال از آغاز فعالیت آن می گذرد و نام خود را از Bastille-République-Nations به Ruptures در سال 2015 تغییر داده است.

کمتر از یک ساعت پس از انتشار مطلبی در مورد پوشش خبری رسانه های فرانسه در “روسای گیت” – ادعای کاملاً بی اساس در مورد تبانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با مسکو در جریان انتخابات 2016 – هفته گذشته ، پارگی ها با برچسب “رسانه های وابسته به دولت روسیه” توسط توییتر.

پارگی ها بلافاصله به توییتر فرانسه رسیدند و اعتراض کردند که این برچسب کار بد آنها است “ماهانه مستقل و با هزینه مشترک” روزنامه نگار لورن داور در یک ایمیل به RT گفت.

“علی رغم درخواست های ما تاکنون هیچ توضیحی از توییتر ندارید ،” داوره اضافه کرد.

توییتر تأسیس شده برنامه برچسب زدن در 6 آگوست ، اما فقط برای رسانه های منتخب – برای مثال ، مراكزی كه توسط دولت های آمریكا ، انگلیس ، فرانسه یا آلمان اداره می شوند ، به طریقی از این نامگذاری فرار كردند. توییتر همچنین گفت که حساب هایی که به این ترتیب تعیین می شوند از طریق سیستم های توصیه شده آن مانند موارد دیگر تبلیغ نمی شوند “جدول زمانی خانه ، اعلان ها و جستجو.”




همچنین در rt.com
توییتر RT و Sputnik را برچسب گذاری می کند اما BBC ، NPR و VOA را به عنوان حمله حمله حمله به کارمندان رسانه های دولتی و مقامات دولتی نمی کند



اخبار مرتبط  ژاپن هنوز ممکن است سیستم های دفاع موشکی Aegis Ashore را علیرغم فراخواندن این طرح با ایالات متحده ، نصب کند - گزارش ها - RT World News

در عمل ، این امر نمایان بودن حسابهای تعیین شده را به شدت محدود می کند ، در حالی که خود برچسب برای آن کار می کند “ترساندن” خوانندگان – طبق گفته دیگری غیر از رئیس رادیو آزاد اروپا – رادیو آزادی. مسلماً ، او در مورد قانون پیشنهادی روسیه که به راحتی برچسب خروجی وی را – بخشی از سیستم پخش جهانی دولت ایالات متحده – به عنوان یک عامل خارجی ، بدون هیچ محدودیتی در دید ، اظهار نظر می کرد.

این جام جم است ، و هیچ کس – در توییتر یا هرجای دیگر – دلیل ارائه نکرده است. این احتمالات از مضحک تا شوم محدود است. در مواردی که ممکن است هویت اشتباه رخ دهد ، شاید شخصی در Twitter France خطایی در دسته بندی ایجاد کرده و Ruptures را با Ruptly ، آژانس خبری ویدئویی که بخشی از خانواده RT است ، مخلوط کرده است.

گرچه این به اندازه کافی بد است ، گزینه دیگر بی نهایت بدتر است: اینکه کسی در توییتر فرانسه بر اساس محتوای مقاله خود در مورد “روسای گیت” تصمیم گرفت پارگی به “رسانه های وابسته به دولت روسیه” برود ، سپس این واقعیت وجود دارد که سردبیر Ruptures -در رئیس Pierre Levy یک بار در RT روسی منتشر شده بود – در اکتبر 2017! – در مورد تحریم ها به عنوان جنگ اطلاعاتی.

به هر دلیلی که باشد ، برچسب به طور موثر برابر است “نرم” سانسور پارگی ها. همچنین فراتر از آن چیزی است که قوانین ایالات متحده تصویب می کنند “در ایمان خوب” وقتی آنها سیستم عامل هایی مانند توییتر را از مسئولیت قانونی مصون نگه داشتند (در بخش بحث برانگیز 230). حداقل ، توئیتر توضیح Ruptures را مدیون است. یک هفته پس از مارک شدن ، آنها هنوز منتظرند.




همچنین در rt.com
اگر نمی توانید رقابت کنید ، تقلب کنید: ممنوعیت سایه RT و سایر رسانه های مرتبط با دولت توسط توییتر ثابت می کند که روایت ایالات متحده اندازه گیری نمی کند



فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *