“جنس پیشنهادگر جنسی” یا “ذهن خود را از روده خارج کنید”؟ آگهی موز دخترانه آئودی پس از جنجال های عجیب و غریب – یخ زدگی – RT World News

بعد از یک فریاد در رسانه های اجتماعی ، آئودی تبلیغی را کشیده است که نشان می دهد یک دختربچه در هنگام تکیه دادن به یک اتومبیل ، موز را در حال خوردن موز است. اعتراض کنندگان درباره همه چیز از مطرح کردن او تا ثمره «فلسی» اظهار داشتند. برخی دیگر آن را کاملاً بیگناه اعلام کردند.

این شرکت اتومبیل سازی آلمانی روز دوشنبه ، پس از شیوع لکه های مروارید آنلاین ، با انتشار عذرخواهی عذرخواهی در توییتر ، علناً این تبلیغ را پس گرفت.چگونه این کمپین ایجاد شده است و اگر سازوکارهای کنترل ناموفق بودند.

ما شما را می شنویم ، و اجازه می دهیم این موضوع را مستقیماً انجام دهیم: ما به کودکان اهمیت می دهیم، “آئودی توییت کرد و افزود که”صمیمانه عذرخواهی می کنم[d] برای این تصویر غیر حساس

در این آگهی ، یک دختربچه به عینک آفتابی ، ژاکت جین ، و لباس چاپی که موز تکه ای موز تا حدی تکیه شده در مقابل مشبک یک اتومبیل اسپرت قرمز آئودی را نشان می داد ، نشان داده شد. با شعار “به شما اجازه می دهد قلب شما سریعتر ضرب و شتم شود – از هر جنبه

به نظر می رسد که موضع کودک به آرامی عکس های همهجانبه و جالب شخص دلسوز مردان ورزشی سایه بان و افراد راهرو آنها را مسخره می کند. این تبلیغ بخشی از یک کمپین بود که اعضای مختلف a را نشان می داد نمایش خانوادگی با همان اتومبیل قرمز.




همچنین در rt.com
آیا هنوز هم در مورد کفش وجود دارد؟ آخرین آگهی نایک مبتنی بر سنت تبلیغاتی و ریاکاری این شرکت است



با این حال ، با شوخ طبعی که در یک اینچ از زندگی خود توسط همه گیر گرگی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ، بسیاری از رسانه های اجتماعی این تبلیغ را به عنوان خطر در معرض خطر کودک می دانستند: یک راننده در اتومبیل قادر به دیدن دختر سایز کوچک نیست ، بنابراین ممکن است او را فرار کنید (مهم نیست که وسیله نقلیه به وضوح پارک شده باشد) ، تا چیزی در این مورد نگوید بی مسئولیت محیطی تبلیغات a – وحشت از وحشت! – وسیله نقلیه بنزین در وهله اول.

بسیاری آئودی را به ارتقای پدوفیلی متهم کردند.

اخبار مرتبط  اعتراضات بلگراد در مورد تعطیلی Covid-19 ، که توسط تندروهای راستگرا ربوده نشده است - رئیس جمهور صربستان - RT World News

من در اینجا یک آگهی پدوفیلی را می بینم. و کودک آزاری، ” تشخیص داده شده است یک پوستر آلمانی ، با تبلیغ “منزجر کننده و قابل انکار است

دیگران موافقت کردند ، تشبیه دختر به تصویر “زنان نیمه برهنه روی هود قرار می گرفتند“از لباس های ورزشی گذشته و حتی حاکی از این که تبلیغات با زنان کاملاً لباس پوشیده که با لباس های ورزشی پوشیده بودند به نوعی ناعادلانه بود.

اما دیگران از آئودی دفاع کردند و خاطرنشان كردند كه هیچ چیز آشكارا جنسی در آگهی وجود ندارد ، و پیشنهاد شده که کسانی که آن را دیدند “کمک بخواهید و از فرزندان دور باشید.

افرادی که مشکلات تخیلی برای حل کردن ایجاد می کنند ، زیرا بسیار ذهنی و عاطفی دچار مشکل هستند ، نمی توانند مشکلات واقعی را مرتفع کنند، “کاربر دیگری افکار.

مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *