روزنامه نگار NYT در هنگ کنگ بلافاصله پس از جلب انتقاد ، عکس خبری توییتر OPIUM WAR را حذف کرد – RT World News

آستین رمزی ، خبرنگار نیویورک تایمز در هنگ کنگ ، آستین رمزی عکس خود را در توییتر حذف کرده است که نشان می دهد قدرت استعماری در بندر تریاک دوم در بندرگاه این شهر جمع شده است ، پس از آنکه تصویر تاریخی خشم آنلاین را برانگیخت.

نیویورک تایمز ظاهراً از این راه خارج نشده است تا خوانندگان آمریکایی خود را در حمایت از صمیم قلب خود از اعتراض به نژادپرستی – و میراث استعمار ، برای آن موضوع – متقاعد کند که آمریکا را درگیر کرده است. با این حال ، خبرنگار آن در هنگ کنگ عکسی را انتخاب کرد که یکی از بی رحمانه ترین اعمال استعمار را برای سرصفحه رسانه های اجتماعی خود نشان می داد.




همچنین در rt.com
بریتانیا بدون ردی از دموکراسی یا حقوق بشر به هنگ کنگ حکومت کرد اما اکنون “به شدت نگران” به پیشنهادات امنیتی چین است



او بلافاصله آن را حذف کرد ، اما پس از آن که کارل ژا – یک پادکستر که روی چین متمرکز است – زمینه تصویر را فاش کرد. عکس سیاه و سفید که کشتی ها را در بندر به تصویر می کشد ، یکی از سری تصاویر است که توسط عکاس جنگ انگلیس و ایتالیایی در سال 1860 توسط فلیسس باتو ، عکاس جنگ انگلستان و ایتالیایی که در سال 1860 فاش شده بود ، به دست آمد ، زیرا یک آرمادا انگلیسی و فرانسوی در مرحله نهایی حمله به چین را آماده کرد. جنگ بدنام دوم مخفی.

Zha یکی دیگر از عکسهای نمادین Beato از این سری را منتشر کرد ، در حالی که توییت در مورد انتخاب کنجکاو رمزی برای تصویر بنر نوشت.

این درگیری یک تجاوز آشکار توسط قدرت های استعماری علیه چین و تنها هدف اخاذی از امتیازات تجاری و امتیازات ارضی بود. یکی از مهمترین بخش های درگیری این بود که لندن بویژه به دنبال تأمین حق خود برای صادرات بی حد و حصر تریاک به چین بود – اتفاقی که پکن تا زمانی که مجبور به تسلیم شد به طور فعال در برابر آن مقاومت کرد. بریتانیا در نتیجه یکی از جنگ های تریاک ، هنگ کنگ را تصرف کرد.

دلایل چنین انتخابی ظاهراً غیر حساس از تصویر روی جلد توییتر گزارشگر ناشناخته است ، زیرا رمزی درباره آن اظهار نظری عمومی نکرده است. همانطور که توسط برخی از مفسران این سیستم عامل ذکر شد ، وی انتخاب این عکس معادل یک روزنامه نگار خارجی در روسیه با استفاده از تصویر بود ورمماخت در محل حضور داشت [Soviet] مرز ، “ یا هر کس عکسی از اردوگاه کار اجباری آشویتس در زمان حکومت نازی ها را روی جلد خود قرار دهد.

دیگر کاربران توییتر از تصور ضعیف یک روزنامه نگار آمریکایی با استفاده از چنین عکسی در زمانی که واشنگتن از اعتراضات هنگ کنگ حمایت می کند ، و در میان روابط شدید آمریکا با پکن ، تأکید کردند.

بلافاصله پس از آنكه این عکس توجه جدی را به خود جلب كرد ، رمی به سرعت تصویر جلد خود را به تصویری بی طرف تر از مدرن امروزی – هنگ كنگ – تغییر داد – بدون آنكه هیچ گونه بینشی در مورد تغییر ناگهانی قلب او یا انتخاب اولیه بنر داشته باشد.

اخبار مرتبط  کوبا بیش از محاصره "بی رحمانه و نسل کشی" ایالات متحده خدشه دار کرد و مانع تلاش های ضد ویروس شد - RT World News

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند خواهند بود؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *