فیس بوک بزرگنمایی را با عملکردهای کنفرانس ویدئویی با beefed up هدف قرار داده است – پس از اینکه زوم به دلیل به اشتراک گذاشتن داده ها با فیس بوک به چالش کشید – RT World News

در چالش برای تسلط زوم در حوزه تماس ویدیویی ، فیس بوک در مورد ویژگی جدیدی که به چنین گفتگوهایی با حداکثر 50 نفر اجازه می دهد ، پرداخته است. آیا در وهله اول برای به اشتراک گذاشتن داده ها با فیس بوک در وهله اول صندلی گرم بزرگنمایی نکردید؟

رسانه اجتماعی Behemoth از “اتاق ها” – ویژگی جدید کنفرانس ویدیویی پرده برداری کرد که به حداکثر هشت نفر اجازه می دهد تا در روزهای جمعه با چهره به چهره جمع شوند ، با این قول که “طی چند هفته“تا 50 نفر قادر خواهند بود به گفتگوهای ویدیویی بپیوندند. در حالی که این عملکرد در حال حاضر برای دسک تاپ و موبایل محدود به فیس بوک است ، قرار است از طریق اینستاگرام ، WhatsApp و پورتال از طریق آن حذف شود.به زودی، مطابق با بیانیه مطبوعاتی روز جمعه. این توسعه همچنین شامل گزینه بی سابقه ای برای کاربران بدون حساب فیس بوک برای پیوستن به چت های در حال انجام است.

فیس بوک “شتاب“برنامه خود برای گپ تصویری گروهی در گروه”در زمان COVID، “استن چودنوفسکی ، رئیس پیام رسان فیس بوک روز جمعه به TechCrunch گفت ، توضیح داد که اگرچه این ویژگی مدتی در حال توسعه بوده است ، اما این مرحله افزایش یافته است زیرا”مردم فقط می خواهند وقت بیشتری را در کنار هم بگذرانند” از ویژگی های جدید می توان به دکمه های “اهدا” در فیلم های زنده ، امکان وصله در یک کاربر دیگر برای فیلمهای “Facebook Live” و امکان دسترسی صوتی برخی از فیلم های زنده از طریق تلفن اشاره کرد.

در دیگری “اولینچودنوفسکی به TechCrunch گفت ، “برای فیس بوک ، هیچ تبلیغ و یا کسب درآمد برای اتاق ها در نظر گرفته نشده است.نگه داشتن فیس بوک در زندگی مردم محور است“پاداش خودش بود در همین راستا ، ظاهراً Facebook Dating سعی کرده است ارتباط خود را با “”دوستیابی مجازی“عملکرد برای عاشقانه های خانه ، که قرار است در ماه های آینده به بازار عرضه شوند.

اخبار مرتبط  گاز اشک آور و دهها مورد دستگیری به عنوان جدی ترین جنبش اعتراضی فرانسه اولین بازگشت خود را در طول Covid-19 - RT World News

ویژگی اتاق یک چالش مستقیم برای بزرگنمایی است ، که از آنجایی که پاندمی کورون اکثر جمعیت متصل به اینترنت جهان را وادار به خانه های خود کرده است ، بر بازار کنفرانس حاکم حاکم است و محبوبیت آن از 10 میلیون کاربر در ماه دسامبر به 300 میلیون در این ماه منفجر شده است. زومیت در هفته های اخیر به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی دچار مشکل شده است ، زیرا چندین پرونده علیه این شرکت طرح شده است که ادعا می کند داده ها را بدون اطلاع رسانی به کاربران فیس بوک به اشتراک گذاشته است ، و از آسیب پذیری های امنیتی دیگر رنج می برد ، که اجازه “بمباران زوم“با استفاده از ترول ها به جلسات محافظت نشده با گذرواژه دسترسی پیدا می کنید تا تصاویر ناخواسته را دعوت نکنید




همچنین در rt.com
عدم موفقیت حریم خصوصی بزرگنمایی خطر اتکا به Big Tech در هنگام قفل شدن کوروی ویروس را نشان می دهد



در حالی که بسیاری از کاربران بزرگنمایی ناامید شده اند تا یاد بگیرند که این پلتفرم داده های خود را با Facebook به اشتراک می گذارد ، مشخص نیست که چگونه حذف ویدئوی کنفرانس واسطه فرصتی برای به اشتراک گذاشتن داده های خود به طور مستقیم با فیس بوک از طریق اتاق ها – به عنوان پیشرفت خواهد بود. Houseparty ، ظاهری دیگر که در طی یک ماه گذشته بیش از 50 میلیون کاربر به دست آورد ، رقیب دیگری را معرفی می کند – بدون چمدان فیس بوک. گپ های ویدیویی اتاق ها رمزگذاری نشده به پایان هستند ، و “قاچاقطبق گزارش The Verge ، رفتار را می توان به فیس بوک گزارش داد. در حالی که مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ ادعا کرده است که اتاقها با کنترل خصوصی حفظ حریم خصوصی طراحی شده اند ، اما او درباره این پلتفرم به طور کلی نیز گفته است ، ادعایی که بارها نشان داده شده نادرست است.

مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *