مارک ها برای تبلیغات خود در موضوع “توصیف سال 2020 با یک کلمه” از توییتر پرش می کنند – فقط برای اینکه لرزش آنها را به هم بریزند – RT World News

کاربران شبکه های اجتماعی در حال وحشی سازی شرکت های بزرگی هستند که از مزیت “توصیف سال در یک کلمه” در پایان سال توییتر برای تبلیغ خود استفاده کرده اند و بی رحمانه به “جوک” های خود بزرگ بینی خود پاره می شوند.

توییتر با یک توییت روز پنجشنبه باعث ایجاد یک جشن کوچک شد2020 در یک کلمه.“بسیاری مشتاق بودند که ناامیدی خود را در مورد سالی که به طور غیرمعمول وحشتناکی برای همه رقم زده بود ، بردارند ، اما هنگامی که مارک های بزرگ وارد ماجرا شدند ، کاتارسیس مشترک خراب شد – در واقع بسیاری از آنها سال خوبی را پشت سر گذاشتند.




همچنین در rt.com
DESPOTIC DOZEN: 12 الیگارشی برتر ایالات متحده اکنون 1 تریلیون دلار در کل ثروت دارند – بیش از تولید ناخالص داخلی بلژیک و اتریش



شاید تلاش برای ابرقابل سرمایه گذاری های “قابل جبران” بودن مانند Netflix ، Target و YouTube – که همه آنها در میان همه گیر Covid-19 که سال 2020 را به کابوسی برای مشتریان خود تبدیل کرد ، انبوهی از پول را به دست آورده است – این همدلی را تحریک کرد.

اما بیشتر مردم آن را خریداری نمی کردند.

مارک های دیگر حتی سعی نکردند احساسات خود را جعل کنند ، فقط نام تجاری خود را به زبان می کشند (و برای آن نیز وحشی می شوند).

هنگامی که اسرائیل تلاش کرد یک شوخی با ویروس را شکست ، این لبه ها بیشتر شد.

اخبار مرتبط  نماینده مجلس اوکراین نوارهای جدید "بایدن-پوروسنکو" را فاش کرد و ادعا کرد پسرش VP توسط Burisma "پول محافظت" پرداخت شده است - RT World News

سیاست به طور مداوم درگیر شد.

و حتی توییتر با سانسور شدید و بی سابقه ای که در طول سال اعمال کرده است ، وارد عمل شد.

در حالی که کمتر از یک ماه به پایان سال 2020 باقی مانده است ، بسیاری از آنها روزها را تا سال جدید شماری می کنند – هرچند دیگران هشدار داده اند که به زودی اوضاع بهتر نخواهد شد.




همچنین در rt.com
WHO می گوید: “واکسن ها برابر با Covid صفر نیستند” ، “نگران” از همه گیری باور مردم به زودی پایان می یابد



فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *