چه چیزی طولانی و سریع است ، و اگر زمین لرزه وجود داشته باشد ، می تواند فرار کند؟ جدیدترین قطار گلوله ای ژاپن – RT World News

ژاپن قطار شلیکانسن جدید یا رکورد گلوله ای را با سرعت بالا ضبط کرده است. نه تنها از مدلهای قبلی راحت تر است ، بلکه می تواند در مواقع اضطراری بدون قدرت خارجی نیز اجرا شود ، البته فقط برای مسافت کوتاه.

N700S آخرین تجسم قطار مشهور گلوله های ژاپن است ، نامی که به قابلیت های بی نظیر سرعت آن اشاره دارد. قرار بود برای نخستین بار در المپیک توکیو به بهره برداری برسد ، اما وقتی رقابت سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 به تعویق افتاد ، شرکت راه آهن مرکزی ژاپن (معروف به JR Central) تصمیم گرفت به هر حال آن را راه اندازی کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=arMZ-k-Qbb8

علاقه مندان به قطار این هفته به ایستگاه توکیو رفتند ، جایی که شین کانکو ، رئیس شرکت ، رهبری این مراسم را به عنوان اولین عزیمت تجاری N700S برگزار کرد. متناسب با آن ، مدل جدید سفر افتتاحیه خود را در Tokaido Shinkansen ، اولین خط قطار گلوله ژاپن انجام داد.

JR Central قصد دارد ناوگان N700S خود را در سال مالی جاری به 12 و تا سال 2022 به 40 برساند. “S” به نام خود “Supreme” است. مدل 16 اتومبیل دارای سیستم تعلیق فعال پیشرفته ای است که سواری ساکت تر و روان تری را ارائه می دهد و سیستم ترمز اضطراری جدید را ارائه می دهد.

اخبار مرتبط  خانواده خاشقجی PARDON را به دلیل قتل های روزنامه نگار به قتل رساند ، زیرا مسلمانان پایان ماه رمضان را جشن می گیرند - RT World News

قطار همچنین دارای باتری های لیتیوم است که اجازه می دهد بدون منبع تغذیه خارجی حرکت کند ، اگر به عنوان مثال قطع خسارت ناشی از زلزله باشد. باتری ها به قطار اجازه می دهند تا از قسمت خطرناک مسیر مانند یک پل یا یک تونل دور شود و حتی ممکن است به امنیت نزدیکترین ایستگاه برسد.

N700S همچنین دارای داخلی اصلاح شده ای است که شامل صندلی هایی با پریز برق می باشد ، قفسه های چمدانی با نورپردازی است که به طور خودکار در طی هر توقف زمان بندی شده روشن می شود و سایر کیفیت های زندگی.




همچنین در rt.com
این BlaBlaCar است ، نه BlaBlaTrain! راننده لوکوموتیو به دلیل فروش سواری به کاربران برنامه carpool متوقف شد



قطارهای بولت نقطه ای از افتخار ملی برای ژاپن و زمینه رقابت با چین است که شبکه چشمگیر خود را از قطارهای پر سرعت توسعه داده است. در طول آزمایشات سال گذشته ، N700S سرعت 360 کیلومتر در ساعت را به دست آورد – رکوردی برای قطارهای شینکانسن. در همین حال ، قطارهای چینی CRH3 ، در مسیرهای آزمایش 400 کیلومتر در ساعت حرکت کرده است.

رکورد جهانی قطارهای تجاری که از چرخ های فولادی در حال چرخش هستند ، 574.8 کیلومتر در ساعت است – شاهدی که TGV 4402 فرانسه در سال 2007 به دست آورد. در عمل ، با این وجود ، در قطارهای پر سرعت با سرعت کمتری در طی کار منظم در هر کشوری که مستقر آنها باشد ، حرکت می کنند.

اگر این داستان را دوست دارید ، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *