گوگل اعتراف می کند که برخی از سایت های خبری استرالیا را به عنوان مجادله بر سر پرداخت مطالبات ناخوشایند برای محتوا مسدود کرده است – RT World News

کاربران اینترنت نمی توانند آخرین اخبار Aussie را در مورد جستجوها پیدا کنند زیرا رسانه ها می گویند گوگل عضلات خود را در برابر کد پیشنهادی مجلس سنای این کشور قرار می دهد که باعث می شود رسانه برای اخبار اخبار بپردازد.

چند روز است که برخی از کاربران اینترنت در فکر این هستند که چرا جستجوهای گوگل آخرین به روزرسانی های سیدنی مورنینگ هرالد ، دیلی تلگراف و سایر سایت های خبری استرالیا را حذف کرده اند. اکنون این غول فناوری اعتراف کرده است که در حال انجام “آزمایش ، ” الگوریتم کاملاً محافظت شده خود را تغییر دهید – و فقط پیوندهای قدیمی نمایش داده می شوند.

“ما در حال انجام چند آزمایش هستیم که هر یک به حدود یک درصد از کاربران جستجوی Google در استرالیا می رسد تا تأثیرات مشاغل خبری و جستجوی Google بر روی یکدیگر را اندازه گیری کند.” سخنگوی این شرکت پس از اینکه چرا آخرین اخبار آن در جستجوها مشخص نیست ، به سیدنی مورنینگ هرالد گفت.

وی گفت این آزمایش ماه آینده پایان می یابد.

غول سیلیکون ولی در حال حاضر با نهادهای نظارتی Aussie بر سر برنامه هایی برای مجبور کردن سیستم عامل هایی مانند گوگل و فیس بوک برای پرداخت اخبار به دلیل استفاده از محتوای آنها درگیر است. و رسانه های خبری تحت تأثیر حذف های جستجوگر ادعا می کنند که این غول فناوری در نبرد بر سر احتمال پرداخت هزینه اخبار ، عضلات خود را خم می کند.

اخبار مرتبط  فکر کردی سیارک ها بد هستند؟ ESA هشدار می دهد که COMETS در صورت برخورد به زمین ممکن است "بیشتر آسیب" را انجام دهد - RT World News




همچنین در rt.com
پیام رسان Telegram ساخت روسیه در بالای ترس از سرکوب گسترده رسانه های اجتماعی پس از ممنوعیت ترامپ ، در بالای نمودار برنامه های ایالات متحده قرار می گیرد



سخنگوی Nine ، صاحبان شرکت های Sydney Morning Herald ، گفت که آزمایش گوگل اقدامی توسط موتور جستجو برای نشان دادن “چقدر راحت می توانند ارائه دهندگان اخبار استرالیا را که به نفع خود هستند به طور موثر از اینترنت ناپدید کنند – این نشان دهنده ترسناک قدرت خارق العاده آنها در بازار است. “

سال گذشته ، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا کد جدیدی را برای پرداخت هزینه غول های فناوری برای محتوای خبری پیشنهاد کرد. این کد در حال حاضر توسط سنای کشور مورد بحث است.

صاحبان شرکت های بزرگ موتور جستجو با پیشنهاد Aussie مبارزه می کنند و پیامی را برای جستجوهای استرالیایی Google در صفحه راه اندازی کرده اند که مخالفت با کد را بیان می کند.

این کد برای جلوگیری از خونریزی پول تبلیغاتی از ناشران اخبار به سیستم عامل های دیجیتال و یکنواخت کردن سهم درآمد طراحی شده است. در سال 2020 در استرالیا ، گوگل 4.3 میلیارد دلار درآمد کسب کرد و 53 درصد از درآمد تبلیغات آنلاین را به دست آورد. فیس بوک 28 درصد دریافت کرد و 19 درصد باقیمانده را دیگران به اشتراک می گذارند.

فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *