گوگل قول می دهد که جاسوسی در مورد کاربران را متوقف کند و می گوید مدل ردیابی سودآور شخص ثالث از رده خارج می شود – RT World News

شرکت تابعه Alphabet Google متعهد شده است که مدل تبلیغاتی آنلاین مبتنی بر کوکی شخص ثالث را رد خواهد کرد – و قول داد که چیزی مشابه اختراع نکند که به آن اجازه دهد داده های همان نوع را کاهش دهد.

دیوید تمکین ، مدیر مدیریت محصول در پست چهارشنبه وبلاگ ، با تأکید بر اینکه کاربران از جاسوسی مریض هستند و احساس می کنند این کار آنها را در معرض خطر قرار می دهد ، گوگل جدی است که از تبلیغات میکرو هدفمند حفظ حریم خصوصی دور شود.




همچنین در rt.com
Google اذعان می کند که به غریبه های تصادفی اجازه می دهد فیلم های شما را بارگیری کنند … زیرا به دنبال هزینه ماهیانه برای جستجوی عکس های شما است



ما صریحاً توضیح می دهیم که با حذف تدریجی کوکی های شخص ثالث ، برای ردیابی افراد هنگام مرور در وب ، شناسه دیگری نخواهیم ساخت و همچنین از آنها در محصولات خود استفاده نخواهیم کرد.، “تمکین تأیید کرد. گوگل نه تنها فرم جدیدی از ردیاب را ابداع نمی کند تا همان نوع هدف گذاری تبلیغاتی را که کوکی شخص ثالث به زودی ممنوع می شود ، انجام دهد ، بلکه از ساخت نسخه های بعدی Chrome هرگونه درب پشتی تبلیغاتی نیز خودداری خواهد کرد. این شرکت قول داده است که می تواند مستقیماً آن داده ها را جمع آوری کند.

تمکین اذعان کرد که مطالعه اخیر Pew نشان داد 72 درصد از پاسخ دهندگان “بر این باورند که تقریباً تمام کارهایی که آنها به صورت آنلاین انجام می دهند توسط تبلیغ کنندگان ، شرکت های فناوری یا سایر شرکت ها دنبال می شود و 81 درصد می گویند که خطرات احتمالی آنها به دلیل جمع آوری داده ها بیشتر از مزایای آنها است” وی اظهار داشت ، این عدم اعتماد به Big Tech ، “خطر[ed] آینده وب رایگان و آزاد

باز و دسترسی به اینترنت برای همه ، همه ما نیاز به اقدامات بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی داریم – و این به معنای پایان دادن به نه تنها کوکی های شخص ثالث ، بلکه همچنین هر فناوری استفاده شده برای ردیابی افراد در هنگام مرور وب است.، “مجری ادامه داد.

اخبار مرتبط  جمع کنندگان شکارچی فعال ‘روزانه انرژی بیشتری نسبت به غربی های کم تحرک نمی سوزانند’ - اخبار جهانی RT

در همان زمان ، وی اذعان کرد که Google در حال کار بر روی ابزاری است که به تجارت کمک می کند تا تبلیغات هدف کلان را برای گروه های بزرگی از کاربران که در خارج از منافع مشترک ناشناس هستند ، انجام دهد. برای جلوگیری از افزایش مسمومیت قانونی و شهرتی مرتبط با جمع آوری ترابایت اطلاعات شخصی افراد برای فروش موارد ، Google در حال آزمایش پروتکل جدیدی به نام Federated Learning of Cohorts (FLoC) است که گزارش می شود کاربران را با الگوهای مشابه مرور گروه بندی می کند. رویکرد FLoC در آزمایشات اخیر 95 درصد درآمد را در مقایسه با کوکی های شخص ثالث – و بدون نقض حریم خصوصی نامطلوب – بدست آورد.




همچنین در rt.com
گوگل با ادعای دسترسی به 4 میلیون داده کاربر آیفون با اقدام گسترده روبرو خواهد شد



گذشته از نگرانی های تازه Google درمورد آنچه مشتریان فکر می کنند ، رویکرد ملایم آن در زمینه حفظ حریم خصوصی به طور فزاینده ای با قوانین حریم خصوصی در اروپا روبرو می شود و حتی ایالات متحده چندین پرونده ضد اعتماد علیه این شرکت دارد. گوگل سال گذشته نگرانی خود را در مورد چگونگی تلاش برای خاموش کردن کوکی های شخص ثالث اعلام کرده بود که سیستم ها را در برابر نقض بدتر حقوق آنها آسیب پذیر کرده است ، از جمله “انگشت نگاری“- تکنیکی که غول فناوری به عنوان”یک راه حل تهاجمی برای جایگزینی کوکی ها که در واقع می تواند حریم خصوصی و کنترل را کاهش دهد.

گوگل سال گذشته خبر از بین رفتن قریب الوقوع کوکی های شخص ثالث برای مرورگر Chrome خود را داد ، و طرفداران مشکوک حریم خصوصی را به این فکر فرو برد که چگونه این شرکت قصد دارد از داده های کاربران درآمد کسب کند. با توجه به تمایل Google به تلاش برای پایین ترین مخرج مشترک حریم خصوصی بارها و بارها ، شرکت بزرگ مجبور است کارهای جدی انجام دهد تا اعتماد کاربران خود را بدست آورد.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *